Helledig

Hemskt skönt, men hemskt långtråkigt kan det också vara. Hela dagen igår var jag bara hemma och läste eller kollade på tv. På kvällen var vi ner på stan en sväng iaf och kollade på all uppståndelse. Citufesten har ju tågat in i Gävle och fyllt staden med folk, stånd och karuseller. Allt var ungefär precis som förra året. Köpte lite gotta, tog en öl på Tant Grön och sen delade vi på en Langos. Sen kom vi hem igen vid halv tio, kikade lite på tv, sen la vi oss och läste vid tio. Skönt =) Äkta slapp dag!

Men idag då.. har inte gjort nånting idag. Klivit upp och kollat på Internet. Försökt ringa Anna, men inget svar där. Kikade vidare och hamnade på Elins blogg, ringde henne och pratade lite tills hon kom fram till jobbet, ibland måste man reda ut saker som man inte förstår =) Tänkte att jag skulle beställa en klipptid, men kom på att jag får nog vänta lite tills csn-pengarna kommer, så några veckor till får jag hålla mig.

Nu då? Tja, har ingen lust att gå ut.. Kanske får sätta mig med en bok. Jaja, någe lär jag väl kunna hitta på. Kanske provar ringa Anna igen, om inte hon ringer nu.. Och det var det ju! =) Så nu har jag fått prata av mig lite. Skönt! Nu kan jag kanske koppla av med en bok utan dåligt samvete ;) Eller? Borde jag gå ut? Nåja, det visar sig.

Nu ger jag mig!
Puss!
=)  

Kommentarer
Postat av: Sophy

Men inte ska du sitta hemma och ha tråkigt gumsan!!! Du ska hänga med ner på stan du, de har ja bestämt nu!! Pussen på dej!

2007-08-09 @ 12:43:22
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Man får ALLTID koppla av med en bok utan dåligt samvete.. =) Nu har jag handlat kräftor.. fy tusan va gött! Ester ligger här på rygg i soffan och hälsar så mycket till dig och längtar tills hon får träffa dig i möra. Pussen å Kramen från oss båda! =)

2007-08-09 @ 20:12:29
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Anna

Javisst.. kanonskoj! Fast vi får se om det blir jag som följer med ner till Köping eller om det blir Daniel,isf 'är det jag som är barnvakt åt Victor hela dagen i morgon.. Gahh.. jag har aldrig bytt en blöja i hela mitt liv..Shit.. köra 30mil känns rätt ok vid jämförelse med att byta en bajsig blöja.. haha.. Syns snart!!! Massa pussar!!

2007-08-10 @ 17:13:35
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0