Så var det dags igen...

Skolböcker.. Åh, vad trååkit! Har beställt tre stycken nu, hoppas de kommer snabbt snabbt, så att jag hinner kolla lite i dem innan lektionerna börjar.. Och så är det det där böket med Blackboard.. Jag hittar inte kurserna jag ska enrolla mig på... Har enrollat mig på tre stycken nu, men jag tror inte att nån av dem är rätt... (Eller heter det i??) Så jag skickade iväg ett mail till nån ansvarig coh frågade, hoppas jag får svar på måndag så att jag kan enrolla mig rätt och sen förhoppningsvis få pengar. Om jag inte redan har fått pengar för augusti vill säga.. Jaja, det visar sig väl. Hoppas inte för isf är de redan borta.. Så då blir det till att snåla, och det är jag inge bra på. Till exempel ikväll ska vi på Churchstreet och käka, med finfint sällskap =) Och då går det väl några slantar, men det kan det vara värt!

Igår var vi på Simsponsfilmen på bio, den var skoj. Jag skrattade många gånger men jag tror att Dallas bara skrattade en gång, men den gången var lång, typ hela filmen.. =)

Idag har jag och Anna gjort oss förtjänt av en stallfest. Det blev så fint i stallet så där våra penslar for fram. Sen for vi till Stugsund och begärde lite mat. Efter maten tog vi en promenad runt ett av mina smultronställen, Gamla Sandarnevägen. Underbart! Ända tills Ester hittade en bajs att rulla sig i.. Men det blev bara till att ta fram trädgårdslangen och spola av henne så var hon fin igen =)

Nu ska jag vänta lite mer, sen är det maat!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp då var man hemma i Söderhamn igen då.. fasen va smaskens det var med mat och vad trevligt det var med så fint sällskap. Ja tänka sig va vi var duktiga!! Vi borde alldeles ha blivit målare du.. =) Haha.. Syns i möra bright and early.. eller halvtidigt iaf.. Ånge here we come!! Kram!!!

2007-08-03 @ 23:23:28
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0