The helg

Vänner och bekanta från förr och nu

Ja, massa såna hittade man på i öltältet i lördags, å så trevligt! =) Inställd stallfest heter tillställningen som fick ihop mig, Swed och Modin/Isaksson i Sweds kök. Och det blev ju hemskt lyckat! Lite vin och sprit fick fylla kroppen med glatt humör. Sen travade vi ner på Strömmingsleken och mötte massvis med folk. Det var echt gut, som det heter på tyska, eller ganz super.
Dessvärre var det ficktjuvar framme och klåpade åt sig Annas mobil ur min jackficka.

 
Folk, låt andras grejer vara ifred!!!!


Men totalt sett var det en finfin kväll. Stackars Daniel fick nästan dra mig hemåt, var såå trötter! ;)

Och nu har nollningen satt igång, sköj! Eller inte riktigt än, vi har introducerat den för de nya nu på förmiddagen, så får vi se hur det går ikväll, för då sätter den igång på allvar. Var på phadderfest i måndags, ganska bra precis lika bra som förra året =) Hoppas resten av veckan blir lika bra som förra också!

På lördag är det 30årsfest för alla gamlingarna. Mat och dricka och trevligt folk att umgås med ser jag fram emot!!

Nu ska jag fixa lite för kvällen och sen ska jag cykla iväg.
 
Tschüss!! 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Haha, jomen visst va de väl gööörfina bilder elle..;0) Haha, och jag loovar dej att jag har fler på lager, och ännu fler lär de ju ska bli ikväll!! haha!! Nu ska ja hoppa i badet, så ja är färdig när du kommer och hämtar mig!! Då är de dax att sprätta!!! Pussar o Kramar!! =9

2007-08-22 @ 13:52:26
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Haha, joomen visst e ja väl positiv i min blogg...;0) Men va faan...de finns ju så många idioter så ja måste ju avreagera mig i bloggen, så ja inte behöver avreagera mig på dej nu när du får dras med mej hela dagarna..;0) Nu blir de badkaret, och sen är det dax att samla krafterna och sprätta ölen igeeeen..;0) Sen ska vi sjunga karaoke...;0) Puss puss på dej!!

2007-08-27 @ 13:55:00
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0