Jobb och vik!

Jag fick ett vikariat i Skutskär från intervjun jag var på för någon vecka sen, känns såå bra! På tisdag ska jag dit och kolla och träffa de blivande kollegorna =) Daniel fick också nytt jobb den här veckan, inte illa! Helt suveränt! VIlken vecka!

Examensarbetet har kommit framåt, nu är det bara lite lite kvar, ska skriva till det sista imorgon tänkte vi och sen är det till att läsa igenom och kolla formalian. Hoppas det glider på imorgon!

Helgen har varit lugn, mest jobb. Annars bara varit hemma. Adventsgrejat lite, alltså satt upp ljusstakar, tomtar och grejer får vänta ett tag till =) Vi har bakat lussekatter idag, andra och sista plåten står i ugnen nu, luktar mums!Första blev liiite mörk, men vad kan man annars vänta sig när det är jag som har ansvaret?? Allt kan ju inte gå som smort heller, men nu ska jag lyckas till hundra med andra! =) Dallas är på innebandy, annars hade han fått tidsansvaret, jag är inget bra på sånt, glömmer ju så lätt...

Nä, nu ska jag spring aut och kolla på de gyllengula skapelserna, see ya!



Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till vikariatet!!! Gud så skönt, känns bra att veta vad som händer efter jul antar jag?! Grattis än en gång!! Kraam!

2007-12-02 @ 21:18:24
URL: http://moobergs.blogg.se
Postat av: Sophy

åå de e såå skojjigt!! Grattis igen!! Kommer och smakar en lussebulle i veckan ja..=) Pussen o kramen

2007-12-02 @ 23:57:22
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Det blir hur bra som helst i hall och hobbyrum.. =) Hmm.. hur blir det med box på torsdag? Hoppas på mästerligt motstånd.. =) Satan va skoj att rida på söndag då.. tjihoo! Pussen!!

2007-12-03 @ 18:27:21
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Anna

Det blir hur bra som helst i hall och hobbyrum.. =) Hmm.. hur blir det med box på torsdag? Hoppas på mästerligt motstånd.. =) Satan va skoj att rida på söndag då.. tjihoo! Pussen!!

2007-12-03 @ 18:27:49
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0