Sköön dag

Sov till tio, åt god frukost med julskonka och vörtlimpa, mmmm. La mig en stund igen och läste lite om ensamma pojkar, klev upp och gick ut på prommis. Såå underbart väder idag! Iofs mer höst än vinter kanske, men det är ju en början iaf =) Hämtade upp mitt julschema på jobbet, såg inte helt fel ut, har fått två dagar, hehe, känns bra! Visserligen var en av dem dagen före julafton 13-2215, men det kan jag ta, sen är jag ledig hela tiden fram till 2 jan för då är det inventering och då börjar jag kl 6 och slutar 11, inte helt fel det heller. Så det känns bra! Iaf nu när jag vet att jag får pengar i januari ändå. Sen cyklade jag ner på stan en sväng och mötte Swedan. Kikade lite på Nian, men gav rätt snart upp och gick på George istället för en sallad för Anna och en Cafe Mocha för mig. Hemskt trevligt! Jag trivs i det sällskapet om man säger så =)

Ja, efter fika och massa snack vandrade vi till Brynäs och där skiljdes våra vägar. Anna gick till Ann för lussebak och jag gick hem till datorn. Meningen var att jag skulle skriva klart opponeringen till på fredag, men nja, blev inte riktigt så =) Linda ringde och vi pratade i en timme nästan om ditten och datten =) och sen fastnade jag på facebook! Händer inte varje dag direkt. Men kände helt plötsligt att det var dags att göra ett besök där, så då var det lika bra att passa på! Ja, och nu är det nu och jag har fortfarande inte skrivit nåt på opponeringen.. Menmen nu kanske jag ska ta och kolla på den texten då.

Om man inte sak ta något litet att äta.. eller plocka lite här hemma... eller kolla på tv... eller duscha... eller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0