Annorlunda

Igår åkte Dana hem, och jag måste ju säga att det är lite tomt, ingen som finns på andra sidan väggen.. Och ingen som vill sitta i köket och bara vara..  

Hade tänkt att jag skulle följa med till Haputbahnhof och säga hej då där, men jag måste stanna kvar på lektionen, fast det var helt onödigt för mig.. Jag har redan gjort referatet, lämnat in provet och jag tänkte att det var bara att hämta mitt Schein. Men men, jag fick inte gå. Och det visade sig också vara helt onödigt, om de andra hade frågor till provet kunde de ställa dem och läraren svarade, jaja, hemskt intressant för mig, jag hörde nog inte ett ord av vad de sa tror jag =) Så lite arg var jag, för jag hann inte åka in till stan och säga hej.

På kvällen igår var GreklandMaria här, vi förberedde vårt referat som vi ska hålla imorgon, det sista! =) Gick finfint, gjorde allt helt klart ikväll. Sen har jag fått ett litet Hausarbeit som jag måste skriva för att få 3 Credits i engkursen.. Men det är bara tre sidor, så det lär väl gå bra tycker jag. Började på det idag och har redan skrivit en sida. Ska fortsätta lite nu, så kanske jag kan göra det klart imorgon, om inte redan ikväll, vilket ju skulle vara det bästa!

Imorgon ska jag springa runt och hämta Scheine, försöka få dem ifyllda och stämplade, hålla referat, hämta ut mer pengar, ha sportlektion, gå på party. Vi ska till Kegel, eller nåt sånt. En klubb som ligger högst upp i ett högt hus, genom fönstren kan man se hela Freiburg. Är mest intresserad av toaletterna, där kan man tydligen sitta och beundra utsikten medan man utför det man är där för att göra, nice =)

På fredagen ska vi åka till München, vet inte vilken tid, men antar att det blir tidigt på morgonen. Där stannar vi till på lördag kväll. Då åker vi hem och när vi kommer hem är det AVOparty på Hindenburgstrasse igen, kan nog bli en trevlig helg. Hoppas bara att mitt Visakort kommer så att jag får lite tillgång till pengar! Har bara 30 Euro nu, och 100 på tyskkontot.. Och 20 Euro måste jag betala för München, sen måste jag väl äta nåt också.. Åh... Kanske ska sätta över lite pengar till tyskkontot så kanske jag har dem till helgen där? Åh, så svårt att veta, varför blir jag bestulen nu, och inte tidigare, nu känns allt så onödigt sent...  Svårt att veta vad som är nödvändigt att göra, vet inte hur många dagar det tar för en utlandstransaktion, vet inte när jag får kortet, överföringen kostar pengar, och jag måste avsluta kontot nästa vecka.. Så har jag en massa Euro där måste jag göra av med allt innan jag åker hem.. Blir massvis med presenter då ;) hehe!

Ja, sen vet jag inte vad som händer nå mer, inga planer planerade.

Nej, nu ska jag försöka skriva lite engelska!

Puss och god natt darlings!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. "onödigt sent att bli bestulen", är nog första och sista gången jag hör den meningen. Men det där med massvis med presenter hoppas jag på.. haha.. Du jag saknar dig jag! Puss! Ps. Va nedrigt att du inte fick säga hej då.. sicken skitnödig männsika att inte låta dig gå. Ds.

2007-07-19 @ 12:08:46
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Anna

Nädu inge vidare väder här inte, sitter nog bara inte så mycket vid datorn ändå.. Vet inte varför, får skärpa mig.. =) Nu ska jag gå å duscha.. Måns Zelmerlöw på Berget ikväll.. tjihoo!! Jag å Anna ska ha picknick.. synd att inte du är hemma.. Puss!!

2007-07-19 @ 15:52:21
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Anna

Ja fatta, shit va nära det är nu. Fasen va kul vi ska ha det när du kommer hem.. åka på donken å sen bara åka.. =) Miss you!! Kram!!

2007-07-23 @ 10:07:17
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

Hej vännen!! Nu börjar de närma sig med stormsteg hörru du!! Se till att ta vara på de sista dagarna nu! Och inhandla massor med presenter..;0) ;0) Haha!! Vilken dag kommer du hem till Gävle på? Läängtar så efter att få leka med dej..=0) Ha de bra och du, vi ses snart! =) Puss o Kram

2007-07-23 @ 13:07:53
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0