Campus Invasion

Vilken grej! Bra väder, bra musik, bra sällskap och allt!

Var igår på minifestival, MTV arrangerade en konsertkväll med fem grupper, Turbostaat, Itchy Poopzkid, Perry Farrel's Satellite Party, Moneybrother och Wir Sind Helden. Moneybrother var ju självklart bäst ;) men de andra tre innan honom var bra de med. Men Wir Sind Helden var lite lama tycker jag. Kan bero på att vi var lite trötta också, ska lyssna lite på dem här hemma så får vi se om jag ändrar uppfattning =)

Jag och Anne kom dit vid halv fem och satte oss på gräset och njöt i solen, drack lite öl och fick sällskap av lite olika folk, vissa bekanta och vissa obekanta trevligt =)

Köpte en t-shirt och fick en autograf av en av killarna i bandet Itchy Poopzkid. Han råkade stå i närheten av där vi satt, coolt, inte sant? ;) Skulle nog inte ha känt igen honom om det inte var för den röda hårfärgen. Haha, äkta fans! =) Lite senare fick vi en varsin till autograf, av han som sålde öl... Haha! 

När sista bandet spelat köpte vi varsin Döner och sen gick vi till bussen, som aldrig kom. Så vi fick åka taxi in till stan, träffade Maria på Atlantik och tog en öl där. Sedan åkte Anne hem och jag och Maria for vidare till Hindenburgstrasse. Skulle vara en jättefest där, men det var inte så mycket folk, men några trevliga själar iaf =) Sen for vi hemåt och jag somnade nog innan jag la mig tror jag!

Idag skulle jag plugga heeela dagen, men men, det blir inte alltid som man tänkt sig.. Bakade chokladkaka, färgade både mitt och Danas hår, lagade mat, skriver blogg och ska städa badrummet istället =) Men lite referat ska jag nog kunna trycka in kanske..  

 Kanske skulle ta och ladda upp lite bilder på bilddagboken??

=)

Kommentarer
Postat av: Sophy

Men tänk att du ska se allting då...suck! haha! Näe men ja vet...fick den där på studenten..var ju toppenväder då och vi var ute hela dagen...och efter de har jag inte solat ryggen nåt..haha..dumt av mej kanske..=) =) Men de e ju roligare att vara brun på framsidan istället för baksidan..=0)

2007-07-03 @ 18:49:16
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0