Jihaaa!!

Japp, nu har jag gjort både referatet och provet!! Referatet ät helt klart, har fått respons och betyg och allt. Provet har jag precis skickat in till lärare, så där är det bara att hålla tummarna för att jag inte behöver komplettera med något!

Firade ikväll med Apfelstrudel, chokladglass och grädde... Mmmmm! =)

Nu har jag bara ett referat kvar, som jag ska hålla på torsdag, och sen är det bara att glida igen, känns rätt bra tycker jag, gillar när det glider =)

Igår var det skola hela dagen. Kommer inte ihåg när jag skrev förra inlägget...? Men tror att det var på måndagen.

Eller skola hela tisdagen var ljug, kom jag på. Skippade första föreläsningen och pluggade lite för ref, och visade rummet för en tjej som har fixat Zwischenmieter till oss (det firade vi också ikväll!), sen gick jag iväg till engelskan och efter den skippade jag andra föreläsningen också för att träffa Jörn och gå igenom ref. Var hemskt nervös innan men det gick, och det gick bra tycker jag =)

Sen hem och påbörja provet, prata lite med Dallas och med Anna, lite mer prov, drack lite Slivoviska med Dana för att bota min förkylning, som kommit åter efter tokhelgen i Hamburg... Och det funkade tror jag, har ingen halsont längre, bara en massa snuva och hosta. Men det är bättre än halsont iaf! Sen kollade jag på en film och sen somnade jag, vid 2... Jag som skulle sova tidigt.. Så blir det jämt här, förstår inte.. Har väl ingen som lockar ner mig ;)

Idag har jag bara skrivit på provet och sen hade jag Mittelstufe i två timmar och därefter mat och sen mer prov och nu, inge mer prov. Hoppas jag!

Imorgon ska vi in till stan med Landeskunde och kika. Kan kanske bli intressant, även om läraren är en total idiot.. Men man kan ju hålla sig undan från honom.. =)

Nej, nu ska jag in en sväng på bilddagboken och kika, sen sova, eller film eller läsa eller nåt. Oavsett vad ska det ske i horisontalläge.

Sov gott och god natt alla!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh.. va gott det lät.. vill också ha.. vill ha glass, jordgubbar och grädde. Kanske måste inhandlas idag. Rätt fint väder här nu, känner att Storsand ligger rätt bra till nu, vore ju kanon att åka och bada. Har inte varit ut nåt dit än i år.. SKANDAL! =) Hare gött nu vännen!!! Puss!!!!

2007-07-12 @ 10:59:37
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

Vad duktig du e gumman!! Då kan du glida med gott samvete nu!! Hoppas du får godkänt på provet, men de tror ja att du får!! Ha de bäst!! pussar o kramar!!

2007-07-12 @ 18:27:01
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0