Tänk...

..vad drygt det är när bilder bara försvinner... Åh, tröök! Jävla bilddagbok, eller internetuppkoppling eller vad det är...

*djupt andetag*

Japp, så har jag avreagerat mig. Måste fördriva lite tid för Risa har ockuperat badrummet...

Senaste dagarna? Jag vet inte, inte så mycket.. Söndagen vet jag inte.. Hmm.. Nåt var det jag jgorde iaf =) Måndagen ägnades åt referatförberedelser, blev nästan klara med PowerPointen och Hand-outen, skönt! Sen på kvällen kom lite folk förbi, grillade och åt japanskt. Tyvärr var inte det japanska så gott då som det var de andra gångerna, men så kan det ju vara, bättre lycka nästa gång =) Sen gick vi till Waldsee och träffade Erik, Jonathan och jag tror att det var Jonathans flickvän. Han är från Sverige, så då fick jag prata lite svenska, alltid härligt! =)

Idag har jag varit i skolan hela dagen. Hade klockan på 8, vaknade vid 7 och tänkte, jag kan ställa om klockan till halv 9. Vaknade nästa gång 20 i 10... Hade visst glömt att spara. Så ingen frukost, hasta sig iordning och hasta via Heitzmann till föreläsningen, höll på att somna hela tiden... Blev lite piggare på engelskaseminariet, men sen kom den fördömda föreläsningen efteråt... Det går bara inte att vara pigg på den, jo okej, två gånger har jag nog lyckats med det, applåder! Och efter den var det psykologiseminariet, trött då med, men det gick =) Efter det pratade jag och Jörn, referatpolaren, med läraren om vårt upplägg. Bra i det hela, men lite saker måste vi ändra på. Så imorgon kommer han hit och så ska vi göra klart alltihopa! Så jag skulle i säng tidigt ikväll jag..

Resten av veckan ser ut som följer:
Onsdag (imorgon) kväll, grillparty med alla utlänningar, skolan står för öl och vin, hmm? =)
Torsdg far vi förhoppningsvis till Hamburg, Jean-Michel har sagt att det är nån tågstrejk på g, men hoppas vi inte berörs av den! Stannar i Hamburg till på söndag kväll och åker med nattåget tillbaka. Kommer tillbaka på måndag morgon, inga planer för måndagen än. Sen på tisdag skola igen, och då ska referatet hållas, hjälp! Men det går säkert finfint... =)

Och nu då? Nu är Risa klar ute i badrummet så nu ska jag göra mig klar och sova också.

Godnattkram på er alla!!
Och vill ni skratta, kolla in denna, hahahaha!!
http://www.youtube.com/watch?v=uPrr2oIytDw


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har det inte lätt du inte.. =) Föreläsningar kan vara a pain in the ass.. Love you!

2007-07-04 @ 10:57:27
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

You got mail!!! Read it read it!! =) Hehe, vadå trackad...nej då nejdå..haha!! =) Pussåkram

2007-07-04 @ 15:45:00
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0