Dagens tankar

När det regnar i Freiburg, då regnar det
När det är soligt och varmt i Freiburg, då är det soligt och varmt
När man har tråkigt i Freiburg, då har man det tråkigt...

Har pluggat idag, inte så kul. Men som Anna skrev, vill man inte behöver man inte.. Kanske inte stämmer jämt, men jag tog det till mig, även om jag inte läste det förrän nyss, finns alltid nåt som är roligare att göra än att omotiverat trycka i sig en massa kunskap =) Har kollat runt lite på Internet, och köpt biljetter till Wir sind Helden, som är i helgen, med Moneybrother! Jeej! Pratade med Anna och lite med Jhonny imorse, det var skoj =) Och sen med Dallas på telefon och grattade Carina på födelsedagen, blev lite uppdaterad, alltid bra! Kollat på kortfilemr på svt.se, trevligt tidsfördriv, fick några klokheter att tänka på:

Kexchoklad och Marabou, visst är det gott, men jag måste säga att när man tycker om sin tavla, då är det ännu godare
- Jan Nettelbladt

Man ska vara den man är, på nåt vis
- Jan Nettelbladt
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=839195

Med dessa underbara tankar ska jag stänga ner Internet och knäppa på en film =)

Sov gott och god natt, och var er själva på nåt vis, det är så jag gillar er bäst! ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo men det stämmer ju så bra det jag säger, tycker iaf jag. =)Nu ska jag gå ut å kolla lite, tyckte nämligen att jag hörde din pojkvän, men det kan ha varit i syne.. =) PUss å Kram!

2007-06-26 @ 16:11:36
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0