Se upp!

Jasså, nu har visst fågelflunsan kommit hit till Tyskland, till Nürnbergområdet, inte alldeles i närheten, men inte helt långt borta heller, dags att kolla varifrån fågelmaten kommer ifrån. Och vi som har ätit kyckling idag... Ojoj... Hur ska vi klara oss?

Lördagen var totallugn, städade lite, pluggade lite, åt lite och på kvällen var vi bjudna på grillparty till Carro och Jana, med strandtema. Jag vet inte riktigt varför men vi åt innan, pannkaka med sylt och grädde, hade väl ingen lust att grilla eller nåt. Nåt tok var det iaf =) Drog på oss en bikini under kläderna så att vi var lite strandiga, och så hade vi våra fina Jägermeisterblomkransar på oss. Jag tror att vi var strandigast =) Det var liksom inte riktigt rätt väder för ett äkta beachparty, det var kallt och regnet hänngde i luften. Men det var trevligt där iaf, stannade en timme och sen drog jag och Dana och Anne in till stan för en varsin öl. Men jag var totaltrött, Dana var rätt trött hon med, så vi for hem med sista S-bahn. Anne stannade inne i stan hon, hon brukar göra så, och komma hem sent sent =) Var så trött så jag började prata svenska flera g¨nger med Dana, utan att märka det först.. Så jag somnade gott när jag hamnade i säng. Men först måste jag kolla in hur min uppdatering av bilddagboken gått. Inte så bra som vanligt.. Vet inte om det beror på sidan eller på mitt Internet, gissar på det sista. Ska gå på torsdag och fråga en tjej som har hand om det om jag kan få mitt kabelinternet snart?

Sov länge idag, till halv tolv =) Inte helt fel! Åt lite frukost och sen for jag och Dana till Seepark och solade och badade, såå skönt! Åkte hem vid fyra, gick via Heitzmann och köte en chokocroissant och två bretzeln, och en cola, namnam =) Förberedde för lite grillning, duschade, grillade och åt. Bjöd in Anne på lite mat också, och hade en hemskt trevlig kväll med god mat, lite öl och vodka och trevligt prat. Pratade om värsta fyllan (Hmm, Halloween, för min del, eller?? =)) och liknande, hemskt underhållande =)

Nu ska jag sova, ställa klockan på åtta imorgon igen, hoppas jag orkar upp! Ska försöka hålla det här springtempot nu, känns så skönt när jag kommer hem igen =) OCh så pluggar jag så bra efteråt, så det är ju bara plus ju! Måste träffa Björn utan B den här veckan också så att vi får PowerPointen och det andra som ska göras klart någon gång, så att man kan koncentrera sig på att lära sig skiten... =) Och lite engelska måste jag lära mig också, ska hålla referat på tisdag, bara för tre minuter, men dock! Hehe.

Nepp, god natt alla, sov så himla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0