Solen kommer och Daniel går

Ja, idag är sista dagen innan han far hemåt. Har varit jättekul att ha honom här!

Gårdagen spenderade vi på Shauinsland, vi tog linbanan upp och gick ner. Hade för mig att det var urjobbigt att gå, men det var inte jobbigt alls! Vet inte riktigt vad vi höll på med förra gången =) Jag vet att vi gick fel och genom det fick vi gå en massa extra och vi hade träningsvärk, kanske var det det som gjorde saken, jag vet inte jag =) Igår var det iaf inge jobbigt. Och vädret var perfekt! Molnigt med lite oslfläckar och inte för varmt. Vi gick runt och kikade lite, åt lite lunch, och lite efterrätt. Jag tog en Apfelstrudel och Dallas en jordgubbsmilkshake. Efter det gick vi neråt, hittade några mysiga ställen att stanna på och beundra utsikten eller bara mysa =) När vi kom tillbaka till stan köpte vi lite Döner till middag innan vi for hem, inte helt fel =) Så helt otroligt gott! Kom hem framåt kvällningen, vilade lite, sen satt vi på balkongen och drack vin och pratade lite skit, bra dag!

Idag har vi köpt tågbiljetter och kryssat runt på stan, fönstershoppat lite, måste ju hålla i pengarna lite nu efter Heidelberg, då gick det en hel del.. 30-årspresenter är inte att leka med de =) Vi käkade lite Heitzmanbröd och på ett café vilade vi lite i skuggan med varsin dryck. Ja, nu har solen och hettan kommit tillbaka, den försöker väl övertala killen att stanna kvar ett tag =) Men han har ju uppdrag att utföra till midsommar ;)

Nu håller han på att packar, kanske ska hålla koll så att han tar med sig allt, jag har tillräckligt att bubba på sen när jag ska hemåt. Tror att jag måste ta och flyga med SAS och inte med Ryan Air. Sparar i så fall in pengar på tågbiljett, bensinpengar i Sverige när man bara behöver åka till och från Arlanda och inte Skavsta och på extraavgifter för tung packning. Tror att jag kommer tjäna på det. När jag flög ner fick jag betala ca 300 kr extra för packningen, och jag har ju mer med mig hem.. Men jag ska kika lite mer innan jag bestämmer mig, har ju lite tid på mig.

Jag håller på att byta skinn på fingertopparna tror jag.. Alldeles flagig, känns jättekonstigt! Tycker inte att man ska behöva flaga bort huden så där, de används ju liksom hela tiden, så den borde väl nötas bort ändå? Ska prova peela så kanske det försvinner? Hoppas det! =)

Nej, nog med nyheter från Freiburg, nu ska jag kontrollera så att Carlsson får allt med sig hem!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va mysigt det lät som att ni haft det. (Kan man skriva så eller blev det helt fel? Lät mysko i mitt huve när jag skrev det iaf) Trist att han måste åka hem men vi vill ju gärna ha hem honom hit till midsommar.. Helst dig också men icke sa nicke.. svikare.. =) hihi.. Vi får ta igen det nästa midsommar, då jävlar Meria! Ja det kanske är bäst att du flyger med SAS med tanke på alla fina presenter du köpt åt mig som väger en massa.. ;) Smartare det! Nä vet du va brudis nu ska jag kila iväg en sväng. Men ha et så gött min underbara underbaraste!!! Love you a lot, and you know it!!! PUSS!!!!!!

2007-06-19 @ 19:19:23
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

Tjao babe! Sorry att jag gjorde dej besviken och inte ringde till dej idag..;0) Men jag trodde faktikst att Dallas hade kommit hem..och vi har liksom en dejt inplanerad så...haha..närå!! Men hade för mig att du sa att han åkte hem natten som var..men icke icke!! Andreas hade ialla fall nyckeln, så han kom förbi med den, så allt löste sig fin fint!! Nu e de packning som gäller och sen åker vi till Karlskrona...då kan vi nääästan vinka över till varann...eller jag kan åtminstone vinka till "ditt" land..=) Men sen när ja e hemma igen så är det juli, och de innebär att du snart kommer hem!! tjoooolahooo!! Ha en wunderbar midsummer!!!! Och nästa gång ringer jag DIG! PROMISE!!
Puss puss på dej gumsi!! ;0)

2007-06-19 @ 20:51:06
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0