Underbart

Vilken vecka, eller vilka veckor kanske jag ska säga. Daniel har varit här i lite drygt en och en halv vecka nu, några dagar till, sen lämnar han mig för sköna Sverige och midsommar.

Under den här tiden har vi taigt massvis med foton på sevärdheter, åkt Europas största bergochdalbana, gått i ett slott, shoppat, bott på hotell, umgåtts, ätit och massvis med annat, lööv it ;)

Ikväll är det party. Det blir säkerligen kul det med, sitter och laddar lite nu. Sitter i köket och lyssnar på www.last.fm, där kan man hitta nästintill vad som helst, prova och lyssna =) Skriv in en favvis och se vilka som kopplas samman med denna!

Imorgon blir det nog bara lugnt, eftersom vi planerar en ordentlig fylla ikväll.. Hehe. De två sista dagarna vet jag inte vad vi hittar på, kanske ska vi bestiga Shauinsland, kanske inte, kanske ska vi bara slappa och sitta i solen och jäsa, vet inte än, men det lär väl visa sig.

Hab jetzt ein wunderbar Samstag, Leute!! Mit Liebe!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Va underbart härligt ni har de! Nykära o allt..;0) Tråkigt att han åker hem! Men som jag sa, de e ju inte långt kvar tills du kommer hem nu!! =) =)
ha ett par underbara dagar!! pussar o Kramar

2007-06-17 @ 00:47:37
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0