Dagen idag och lite framåt

Idag har jag varit duktig. Gjort klart en av tre uppgifter. Hade visserligen tänkt göra alla tre, iaf två, men det blev lite drygt en. Vi ska skriva en svensk sammanfattning om en vetenskaplig artikel.. Jag är inget större fan av vetenskapliga artiklar... Speciellt inte den här, fattade inte vad den handlade om. Men efter att ha översatt typ hela så lyckades jag få ihop en sammanfattning iaf. Sen hittade jag en annan artikel som jag ska kritiskt granska, jippi.. Och efter den, som jag ska göra klart imorgon tänkte jag är det bara att plocka ihop vfu-portföljen.

Att jag hann med det här idag beror på att vi är så färdiga med arbetet som vi kan bli för tillfället =) vi har skickat in det till handledaren. Det är väl säkerligen fortfarande en del som ska ändras, men det blir nog nästa vecka tror jag. Tror inte att hon hinner läsa och kommentera den här veckan. Dessutom funkar inte min skolmail, så jag hoppas hon inte har svarat än!

Annars har jag jobbat ett kortpass idag och det var kaosartat! Hur mycket folk som helst och inte alls så mycket personal som skulle ha behövts. Men det gick fort iaf =) Ska jobba imorgon med, men bara räkna kassorna, så det tar väl bara någon timme. Och på torsdag ska jag också jobba, sen blir det helg.

Pratade lite med Anna på msn, hon hade haft en tuff natt, men nu var det bra igen. Hoppas det håller i sig!!

Och i helgen ska jag umgås med Annan. Vi ska rida och gå till Moberg på fest!  =)Ska bli sköj! Ut på ridtur, gå på fest och sen ut och dansa =) Låter som en lyckad helg, tycker jag!

Mor och far är i Thailand nu. Igår fick jag ett sms där det stod att det regnade som fan.. Hoppas det går över snart så att de får lite sol och värme, det kan de vara värda efter allts om hänt. Håller tummarna för det!

Nä, men.. tjarå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter som en ypperlig helg det tycker jag! Får se om det är några som kommer, några som inte kan komma verkar det som...Men vad gör väl det!? =)

2007-11-21 @ 11:33:39
URL: http://moobergs.blogg.se
Postat av: Sophy

Hoppas hon är nöjd med er uppsats! Ja e så jävla less på uppsatsen nu, så snart blir det till att skriva för skrivandets skull bara...suck!! Fast så är det nog lite alla redan..=) Pussar o kramar!

2007-11-22 @ 15:09:59
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0