Gaah...

Åh, jag som trodde det skulle bli så lätt och gå så snabbt med de här artikeluppgifterna... Men har suttit både igår och idag med den andra och är fortfarande inte färdig, men det börjar väl ta sig iaf. Jag vet ju inte vad jag ska skriva och tänka på..?

Fått svar på uppsatsen också, och där var det ju en del som behövde ändras, så det lär väl bli hela nästa vecka också, ska ha handledarträff på måndag så då kan man ju räta ut några frågeteckan kanske.

Annars har jag jobbat igen idag, och det var lika kaosartat som det har varit hela veckan, mycket folk, lite personal, kassor som strejkar, växling som inte fungerar med mera med mera.. Men tiden går ju fort iaf =) Fick jobba över lite, men det kan jag ta. Skulle ju bara hem och plugga sen, så jag hade inte såå bråttom, hehe.

Pratade med Anna och vi ska shoppa lite imöra, ska bli skoj! Kanske hitta något till helgen, eller nån julklapp? Man vet ju aldrig =)

Nä, back to work!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh hata handledarträffar å artiklar.. fyderullan.. längtar inte till i vår.. Blä! Syns i möra!! Pussen!!

2007-11-22 @ 17:45:46
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0