Hur ska det gå?

Var på intervju idag. Kan ha gått bra kan ha gått mindre bra.. Känns som att man bara sprutar ur sig sånt som man "ska" säga, fast det är ju svårt att svara på såna frågor utan att säga såna saker. Ska få svar nästa vecka, så det är bara att hålla tummarna och hoppas, kan ju vara skönt att ha jobb när man går ut =)

Det har varit en lugn period med händelser nu på slutet. Eller? Jag kommer inte ihåg vad som har hänt sen sist, något borde det väl ha varit, har ju gått en hel halv månad.. Examensskrivandet har gått framåt iaf. Vi har i princip skrivit allt, men fick svar från handledaren nu, och det är väl en hel del vi bör ändra på. Och skriva till ännu mer text, fast å andra sidan har vi skrivit mer nu än det vi skickade till henne. Jaja, vi får se på måndag när jag ska till Linda igen och skriva skriva =) Annars har jag varit ut till Valbo några gånger, köpt lite julklappar och lite grejer till mig själv, men inte så mycket som jag skulle vilja ha =) Jobbat har jag hunnit med också, men inte alltför mycket. Nu i helgen är det jobba som gäller istället, både lördag ovh söndag.

Funderade på att träffa Anna i veckan, men hon var trötter efter praktiken, så det blev inte av, kanske nästa vecka?  Får höra med henne om hon orkar med mig då ist. ;)

Var på hockey igår. Det var kul och spännande ända till i mitten av tredje perioden.. Då dog Brynäs helt. Träffade Burpens och Annas lilla Isak med, söt unge =)

Idag har jag läst min vetenskapliga artikel, inget speciellt för vårt arbete.. Kanske att man kan hitta nånting bara för att få in en till internationell, det är så man går tillväga när man skriver c-uppsats ;) Ja, vi har väl att göra hela nästa vecka med, minst.  Sen ska jag sammanfatta den där artikeln och granska en annan, och så är det vfu-portföljen som ska sammanställas och lämnas in.. Ja, lite kvar att göra innan man är behörig förskollärare.

Ikväll ska jag troligen hänga med Sofie, får se vad vi hittar på, inget speciellt bestämt än, men det blir nog bra =)

Nu ska jag försöka göra lite nytta, men jag vet inte riktigt vad..? Försöka mig på sammanfattningen kanske, så jag har dne gjord. Eller... Tja, det visar sig =)

Puss och löv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det jobb intervju?

2007-11-16 @ 15:26:13
URL: http://pokerstar.blogg.se
Postat av: Anna

Hej my dear! Skulle skicka ett mess till dig idag men det for sin kos.. skulle skriva att jag hoppades att det hade gått bra på intervjun.. =) Hör av dig i veckan så kanske vi kan hitta på nåt. Pussen å Kramen!!

2007-11-17 @ 01:09:46
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Anna

Hej my dear! Skulle skicka ett mess till dig idag men det for sin kos.. skulle skriva att jag hoppades att det hade gått bra på intervjun.. =) Hör av dig i veckan så kanske vi kan hitta på nåt. Pussen å Kramen!!

2007-11-17 @ 01:10:02
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

Hej vännen!! Håller mina tummar för att det gick bra!! Men dom e ju dumma om dom inte anställer en sådan som dej!! Jag hade gett dej jobb direkt..=) Tack för en mysig kväll igår! De får vi minsann ta och göra om lite oftare..=) Pussen o Kramen

2007-11-17 @ 11:14:18
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Mia

Ja, det var en jobbintervju.. den första, får se om det blir den sista.. hehe =)

2007-11-17 @ 11:23:01
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: Sophy

Jaa, de var en riktigt lyckad kväll...vi får köra en sån du och jag nån helg framöver också..;0) Jaa men visst va han väl liten...så otroligt söt!! Fast nu e han ju en riktig snygging..;0) Haha!!

2007-11-18 @ 22:39:23
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Japp vi fethörs i veckan du!! Possen å kramen!

2007-11-19 @ 07:13:55
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0