Långt igen =)

Ja, så fanns det en del att berätta igen.. Men ska inte ta det så långt den här gången =)

För två veckor sedan sammanstrålade jag, Lisa och Frida med Linda hemma hos henne i Ljusne. Patrick hängde med på ett hörn han med. Jättekul kväll med mat och prat, "lite" vin för mig, "lite" öl för Patrick, de andra nöjde sig med läsk =) Riktigt roligt var det, hoppas vi kan göra om det snart!

Efteråt fick jag skjuts av Lisa och Frida när de skulle upp till Hudik igen. Jag hoppade av utanför Fredinand där jag kontaktade Anna som kom ut och hämtade in mig. Och så var festen ett faktum =) Kommer inte ihåg så mycket annat än att jag hade riktigt roligt där med. Min darling var ju DJ, så han fanns i närheten han med. Men någon gång under kvällen blev jag nog besatt eller utbytt... försvarade mig i en diskussion med Daniel med påståenden som " Men du då...." och "Det är precis som i bonde söker fru"... Det sista kommer jag ihåg att jag sa, och det lät hemskt logiskt just då, men när Daniel frågade vad jag menade kunde jag inte svara, iaf inte nåt vettigt, stackarn... Dessutom hade jag visst tagit Annas jacka, som inte alls är lik min på något vis... Och hon stackarn ringde och var jätteledsen över att någon hade tagit hennes jacka.. "Den har jag på mig, den är jättevarm och skön" svarade jag., som att inte hon visste hur varm och skön den är? Som tur var fanns det bra folk där som kunde skjutsa hem henne! Efter hennes telefonsamtal fick jag iaf för mig att vi måste ringa taxi och åka hem till henne med jackan. Fast vi skulle ha gått förbi ändå om ca fem minuter.. Ja, vad ska man säga, ibland blir det bara tok...

Förra veckan var jag hundvakt åt EsteriBesteri. Anna hade skola på eftermiddagen men kom ner lite tidigare så att vi kunde umgås lite, mycket trevligt =) När Anna begett sig till sin lektion tog jag Ester och åkte ner på stan, träffade Daniel och inhandlade en helt ny skidutrustning till mig =) Så nu är jag redo för Kungsberget, Åre och fjällresan med familjen! Jeej! =)  Sen tog jag och Ester en prommis i Gävles största park och sen hämtade vi upp Jhonny som kom hem från Brasilien, vid tåget. På kvällen for jag och Daniel till Simon och Sofie och åt mat från Thaivagnen vid sjukhuset. Hanna kom också förbi och det blev en trevlig kväll med lite Skipbo och tv. 

På fredagen var det dags för fest igen. Simon hade födelsedagskalas. Mycket trevlig händelse med mycket folk och lagom mängd alkohol den här gången =) Dock var det andra som fick i sig en hel del, det finns flera som kan ta åt sig ;) Kvällen slutade på Heartbreak, var sisådär, har haft bättre kvällar där, men man kan väl inte få full pott jämt heller? Tog en snabb promenad hem efteråt. Skulle jag inte ha gjort, jag skulle ha gått till Simon och Sofie och hämtat min cykel och cyklat hem, för då hade den nog inte blivit stulen... Idioter.. Min fina cykel! =(

Däremellan har det varit uppsatsskrivande med Linda och jobb på Kvantum. Det känns riktigt bra med uppsatsen, ska börja med analysen nu.. Kanske att vi ska skriva lite mer på bakgrunden innan. Men Linda är sjuk så det blir inget mer skrivande den här veckan, vi kör igång igen nästa vecka istället med nya tag, full fart framåt =)   

Oj, det blev visst lite text ändå.. Har väl skrivandet i mig efter att ha suttit nästan varje dag och skrivit i ca fem timmar =) Men nu ska jag ge mig, måste ta mig till jobbet snart också.

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Ja tänk att både du och jag var så nyktra och städade den festen...hmmpf...hehe..i min värld!! =) Dom har alltså snott cykeln din...vilka jävla idioter...du blir av me cykel, johanna blir av me cykel, ja blir av med mobil...vart faaan e världen påväg!! Suck!! Blidd eingen dejt med dej i veckan..men vi får ta de nästa vecka istället..=) =) Den 11:e blir de myskväll me godis o chirre ialla fall...hehe..=) Love! puss o kram

2007-11-01 @ 16:29:19
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Jaa än så länge e de underbart...men vi får väl se vad ja tycker när de e 20 kids där...har ju haft turen o bara haft mellan 8 och 12 stycken nu!! Tack för ditt nummer...de hade jag aaaaldrig klarat mig utan..;0) Puss puss

2007-11-01 @ 21:55:08
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken jävla fest!! =) Hihi!! Synd att gårdagen inte var lika rolig, fast rätt skoj var det ju.. Och idag mår jag sååå mycket bättre än efter senast.. haha.. Puss pUss!! =)

2007-11-04 @ 20:52:58
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

Nääe Mia!! Hösten är inte min favvo...jo okej...typ de få dagar då solen skiner och det är som det var i Helsingborg! Men här hemma vete sjutton om man får uppleva såna höstdagar....Jag blir bara deppig och orkeslös...i want the sun!!! Hörs till veckan, när ja e frisk, så får vi ta o busa litegrann!! pussen på dej!

2007-11-09 @ 21:27:41
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Sophy

Haha...mmm jag var nykter också ju..hihi!! Mm jag blev riktigt nöjd med sminkningen på henne själv också..hade dessutom aldrig sminkat med den rosa färgen, men de bidde riktigt snyggt..=)

2007-11-10 @ 11:44:15
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0