Värsta baksmällan ever

Den upplevde jag igår, jag säger då det igen, Fyyfaan! Jag förstår inte ;) Men som sagt, det är ju självförvållat, men liite synd var det om mig..Eller? Tyckte jag iaf! Stackars Anna som fick dras med mig nästan hela söndagen, du var en klippa!! =)

Orsaken till min baksmälla var ju naturligtvis lördagens fest, som var en lyckad tillställning. Var hemma hos Moberg och umgicks med spel och öl, mycket trevligt! Sen for vi in till stan på JH, och där träffades lite folk och dansades det litegrann och en jacklapp försvann, men efter många om och men lyckades vi, jag och Anna, komma välbehållna hem. Sen fick jag sota för att jag haft kul.. 

Söndagen tillbringades i Annas soffa typ =) Men på eftermiddagen tog vi oss ut på en prommis och hämtade bilen hos Moberg. Det var skönt, vilken lättnad att få lite frisk luft! Därefter tog jag tag i trapphusstädningen. Det var jobbigt nog det! Herregud! Men det gick, långsamt men säkert. Sen for jag hem till Gävle och en luuugn kväll framför teven med min darling. 

Idag har jag och Linda kämpat på med uppsatsen. Det gick sisådär.. Vi ändrade på en hel del efter handledarens förslag, men ytterligare en hel del förstod vi inte, så vi får väl se vad hon svarar på mailet eller om vi får svar först på onsdag när vi ska träffa henne.. Men imorgon blir det nog en vilodag, har inte fått något svar än och lär väl inte få det ikväll heller. 

Nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på för middag... Pratade om laxpytt imorse, men har ingen lust för det nu.. Pratade om Church Street, men det är ju det där med pengar.. Åh, what to do what to do? Ann och Anna, nåt för er bok kanske? ;)

Nu ska jag fundera på det lite mer aktivt, och kolla på America funniest homevideos, me like! 
Ett gott skratt förlänger ju livet! =)



  

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det kanske vore nåt för vår bok.. ska konferera lite med Ann bara.. =) PUss!

2007-11-26 @ 19:03:22
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0