Alkoholfri

Ja, det ska jag försöka bli nu. Kom igår fram till att det har jag nog inte varit på typ ett halvår. Tar tio dagar för kroppen att bli av med all alkohol efter en fest, och så lång tid har inte gått mellan gångerna, snarare är det väl två tre dagar emellan kanske. Men nu ska die Mia vara nykter hela långa veckan och hela helgen därefter, kan vara skönt =)

Nollningen är över och den avslutades med en grym sittning. Därefter en snabbis på Midgård och sen Kåren. Efter Kåren gick vi tillbaka till Midgård och efterfestade lite. Hemskt trevlig kväll/natt som inte slutade förrän vid fem-sex på morgonen =)

Igår kom Anna och Jhonny ner och hälsade på. Anna och jag gick till Ann på party, och boysen var hemma och åt mat och tog hand om Ester. Festen var sköj och avslutades på Heartbreak. Jag och Anna var på väg att vandra hemåt när vi stod i kön, men de andra övertalade oss att stanna ett tag iaf. Och det blev trevligt, trots att det kostar 100 (!) kr att gå in.... Dansade lite till bra musik. Men sen dog våra fötter så då stack vi och gick hela vägen hem, mina fötter protesterar fortfarande =)

Idag är det slappning som gäller, även om Daniel vill göra massa nyttiga saker, som att tvätta och sånt. Åh... orka! =)

Imorgon är det planeringsdag på förskolan, ska vara där redan vid 7, ojoj... Men det ska bli kul att vara med om. Sen är det vanlig verksamhet under resten av veckan. Och nästa helg ska jag jobba på Kvantum igen. Börjar med att jag ska räkna kassorna på lördag morgon, hoppas jag kommer ihåg hur man gör och att Ann sköter sig på fredag kväll så att allt stämmer =) Veckan därpå ska jag och Linda sätta igång på allvar med vårt arbete. Kolla upp forskning, skriva uppgifter och planera.

Nu ska jag fortsätta slappa lite, kanske prata med Dana på Skypen, om hon är kvar där vill säga.

Löööv till er! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Tack vännen för en härlig n0llningsvecka, eller 2..=0) Har vart riktigt lyckat och skitkul! =) Så kul att ha dej tillbaks hemma igen, men jaa nu får de bli vita veckor fram till Stockholm tror ja, får se hur vi lyckas med de..haha!! Så har vi en tackmiddag att se framemot också..=) Ha de så fint, så hörs vi i veckan!! Löööv tebax..=) Kramisar

2007-09-02 @ 13:43:03
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Haha.. gick de skrämmande fakta om att du haft alkohol konstant i kroppen i månader fram. =) Har skapligt ont i fötterna än.. =( Måste snart ut med Ester också.. *suck* Massor med Pussar min älskade!!

2007-09-02 @ 18:53:02
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag har bara ett fåtal bilder från sittningen tyvärr, för mina batterier i kameran tog slut :/ men jag hoppas få sno rebeccas. Hoppas allt e bra me dig. Jag själv vilar upp mig ordentligt hemma hos mor å far nu :) Kram

2007-09-02 @ 22:06:46
URL: http://johannastigson.blogg.se
Postat av: Sophy

Mmm jag blir alldeles matt på allt som ska göras hela tiden...har inga krafter i kroppen...men men.. Va duktiga ni är då, som har kommit igång så pass mycket..Så fort jag blir piggare ska vi sätta igång ordentligt också..så man får den här skiten ur världen snart...Måste kolla över portföljen lite till, så ja verkligen har allt som ska vara i den..annars blir de drygt drygt...Och få massa underskrifter..men ork int!! Nu ska ja tappa upp ett bad!! Vi får höras till helgen och veckan! Pussar o kramar

2007-09-11 @ 13:30:17
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0