Efter sjukdom kommer roadtrip

Har varit hemma nästan hela veckan på grund av sjukdom.. Eller jag vet inte vad det är, har haft feber men är inte alls sjuk i övrigt, inte mer än normalt iaf =) Men helt däckad har jag tillbringat veckan i sängen. Men idag är jag feberfri! Skönt! Men man känner ju hur det tar på kroppen ändå, kan ju knappt klä på mig utan att bli andfådd och svettig..

Men strunt i det nu! Ikväll kommer Anna ner och så ska vi förbereda lite till imöra, välja kläder och så =) Sen kommer Ann hit eller om vi går till henne, det visar sig, så ska vi tjejkvälla lite på något vis. Sen imorrn bär det av på roadtrip till storstan och Ladies Night! Å det ska bli så kul!

Nä, nu ska jag börja klä mig lite smått innan jag ska gå och möta Anna, eller hinner kanske kika runt lite mer först? Jo, tror det =)

Hej och hå!   

Kommentarer
Postat av: Sophy

Vi hade de kanonbra och jag tror att ni också kommer att ha de!! Var så jävla härlig show ju..och Måns var ju hur bra som helst efteråt! Riktigt skoj, så hoppas ni fick de lika bra!! Vi höres i veckan..och på onsdag e de partytajm för oss igen...jihoo!! =) Pussisar!

2007-09-22 @ 20:47:05
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0