Back to work

Ja, så har man klarat av första jobbdagen efter semestern, gick rätt smärtfritt. Om man bortser från min oerhört sömnlösa natt. Jag var så nervös över att börja jobba igen att jag inte kunde somna. Jag vet inte varför jag var nervös heller. Tror att det handlade om vädervarningen på texttv... Och om tåget skulle gå som det ska och så. Kollade på klockan halv tre, sen tänkte jag att nepp, nu får det vara nog, nu ska jag inte kolla på klockan nå mer, bara ligga här och blunda och vänta på sömnen. Och ja, det verkar ha fungerat, med tanke på att jag sov när klockan ringde imorse. Men trött var jag, så att jag mådde illa.. Men det gick i vilket fall finfint att jobba. Älskar mitt jobb! Jag har valt så rätt =)

Tja, annars då? Bion i fredags var suverän! Sex and the city, en 4,5. Kommer inte på nåt just nu som jag saknade, så kanske tom en 5? Låter det vara osagt. 

Nu ska jag äta mat som min älskade har gjort till arbetande mig! Mucho gusto e mucho amore to him! 


Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0