Gråta

Vilken jävla vecka... Hemska nyheter i början på veckan fick mig att bli rätt disträ både hemma och på jobbet. Fick höra att en barndomskamrat som jag gått i skolan med nästan hela grundskolan plus gymnasiet förmodligen brunnit inne i Oslo i helgen. Fy fan, hur ska man reagera? Overkligt!

Barnen på jobbet har varit omväxlande underbara änglar och fruktansvärda djävlar. Vilket inte har påverkat mig direkt positivt. Så fort man berömmer dem och säger att de är bra så tvärvänder de och kastar det rakt tillbaka i ansiktet på en.. Och idag har de varit värre än nånsin. 

Lena hade sin sista dag på jobbet idag... =( Och dagen börjar med att Cissi kommer in och säger att hon har sin sista dag på måndag... Mer gråt.. Ska jag vara ensam med gammuvarna? Båda de jag trivts bäst med slutar. Men är jätteglad för dem! De ska fortsätta jobba tillsammans på en nystartad avdelning, det kommer att gå suveränt! Grattis till er! Och jag trivs faktiskt ändå, men, ja, det blev för mycket avsked för en vecka... Dessutom har några av de underbara änglarna sagt hej då för att efter jul börja på en ny förskola, och just de barnen var inga djävlar..

Och så är det strul med julschemat... men det löser sig nog.. Jag får bara stänga nästan alla dagar jag jobbar. 

Nu ska jag duscha, sen ska jag äta hemburgare och baka pepparkakor, som förmodligen blir kvar till midsommar nångång..

Hoppas helgen blir bättre än veckan hittills! Och hoppas er vecka varit bättre än min.

*Tar djupt andetag och börjar om* 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Lilla gumman!! Jobbigt när allting ska hända samtidigt...Hoppas du får vila upp dig litegrann och ha lite roligt i juldagarna, det förtjänar du!! De är bara att du hör av dig om du behöver prata nåt!! Många kramar från Sofie och Noah! God-Jul!

2008-12-19 @ 21:42:16
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej vännen! Ja vilken vecka du... Helt ofattbart =( Kramar!

2008-12-20 @ 11:10:21
URL: http://moobergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Urk! Tack för samtalet tidigare iaf..även om det var mest mig vi diskuterade.. vi får diskutera dig på tisdag! Love!

2008-12-21 @ 22:14:48
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0