Familjesemester

Har nyss tillbringat en underbar vecka med hela familjen i Bruksvallarna. Det blev massa snö, skoter, lite skidor och ridning på islandshästar. Helt underbart var det! Det var pappas 50årsdag som var anledningen till att vi for upp till vintern och det tackar vi allra ödmjukast för.

Kom hem i lördags och hann mellan upplockning av packning och tvättning och annan plockning njuta av lite helg ensamma hemma i Gävle med. Blev inte mycket gjort men det gör inget alls det =)

Innan fjällenresan var jag ner en sväng till Uppsala på Elins inflyttningsfest. Det var jättekul att träffa henne igen, och en del av hennes kamrater där nere! En suverän helg, som tyvärr slutade lite abrupt då vi insåg att det enda bra tåget hem gick inom en halvtimme... Men det var väldigt trevligt att komma ner iaf =)

Idag hade jag min första dag på mitt första riktiga jobb. Det gick bra. Det var lugnt med 7 barn på 5 vuxna, jag har en tendens att få lugna starter tror jag =) Var lika i Skutskär, de första dagarna var det fyra barn där. Fick lite användbar info, bland annat att jag ska ha utvecklingssamtal i maj... Hua.. Lite läskigt, men spännande! Sex av barnen ska bli mina ansvarsbarn. Hann dock inte träffa chefen, men hon skulle komma imorgon, så då bör vi väl träffas. Det känns som att det kommer att bli bra.
 
Over, out.

Kommentarer
Postat av: Sophy

De låter som att du har haft en riktigt fin fin semester också!! =) Jag hade de jättemysigt skönt att komma iväg litegrann o bara ta de luuungt!!! Jaa de va lite coolt med butiken tycker jag också..Sofie e ju inte de vanligaste namnet heller precis..=) Ska vi styra upp nåt framöver kanske!? ;0) Pussar o kramar

2008-03-10 @ 22:24:30
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Haha.. va härligt att höra, trodde jag var ensam. Du Maria jag tror vi måste prata lite här framöver.. it's getting pretty close now. =) Hmm.. ja men jag vet inte va jag ska skriva nu.. Hörde ju om jobbet igår, men jag kan ju säga -Va kul att det känns bra med jobbet, igen. =) Haha.. Puss!

2008-03-11 @ 15:29:32
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: ÄnaPäna

Haha.. nä du måste ju hålla lite bättre koll på mig. =) Viktigt sånt där.. men nu är du ju uppdaterad iaf.. 1 timme å 15min pratade vi visst idag.. eller var det kanske 17.. aja.. inte så viktigt. Heta som satan var det som gällde i påsk va? Har för mig att vi kom fram till det! Love you darling!! Pussen!

2008-03-16 @ 20:18:30
URL: http://inswedenspants,blogg.se
Postat av: Sophy

Joo de lutar väl åt att vi tar den! Och precis, de e ju inte så långt att åka till Gävle!! Hoppas ni får de trevligt imorrn!! Vi får ta vårt firande på tu man hand istället..=) De e ju rätt trevligt de också! Thihi!! Ha de bäst vännen! Puss

2008-03-28 @ 19:30:27
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anna

Hola! Å GRATTIS igen till lägenheten.. va kul!!! =) Tänk va bra, ni fick köpa en lägenhet å jag två klänningar å en kjol.. inte illa för en sketen tisdag! =) Pussen!!

2008-04-01 @ 19:43:14
URL: http://inswedenspants.blogg.se
Postat av: Sophy

Nääe skämmes på dej minsann! Dålig på att uppdatera och dålig på att kommentera..;0) Allt går bara fint här, och magen växer..man kan nästan tro att ja har retuscherat bilder, eller hur de nu stavas, känner mig mycket tjockare i verkligheten..haha!! Vilken lägenhet blev de då? Fasen va roligt..själv flyttar vi ut i mitten på
maj tror ja de blir...har blivit av med våran också från 1 juni, så vi slipper sista månaden! SKÖNT!! Vi får höras så vi kan komma med din present!! =) Pussar o kramar

2008-04-08 @ 23:03:57
URL: http://sophy.blogg.se
Postat av: Anders

Du! Du måste ha lite bättre koll på mig. Såg att du hade mig på kontakter och den bloggen där använder jag ju inte. Testa den där länken som står här istället!

2008-04-09 @ 20:55:28
URL: http://huvudlaktarn.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack för att du tror på mig.. haha.. jag kommer bli bra nog fantastisk när jag är färdig med mig själv.. Fasen nu har man druckit en flaska vin.. haha.. gött skit! Love you my dear! Pussen!!!

2008-04-12 @ 00:11:00
URL: http://inswedenspants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0