Tack..

..för bubbelvatten och lite dassigt väder! Ligger i sängen och jäser för mig själv, tänkte jag skulle chocka lite med ännu ett inlägg... =) Vet inte vad jag ska skylla på att det blev så många i helgen... Jo, det vet jag faktiskt. Jag har ju varit ensam hemma, då blir det lätt att man tillbringar några timmar framför datorn.

Fick en påpekan igår att jag inte skrivit om en fest jag var på.. Som att den inte var värd att nämnas. Den är definitivt värd att nämnas! =) Så här nämner jag den =) Var till Hudik och träffade mina hudikbrudar och Linda och alla hade vi våra boys med. Det var riktigt roligt att hänga där uppe i Lisas hus och ha skoj med sina gamla pluggarpolers! Hoppas vi kan göra om det. Man skulle boka in en helg varje år, då vet man att man kan träffas en gång per år iaf, även om jag gärna träffas oftare naturligtvis! =) Så skulle man göra med flera sällskap, det finns ju rätt många människor jag gärna hänger med, men som aldrig eller alltför sällan blir av att man träffar...

Nu ska jag kila vidare!
Pussenkram!




Kommentarer
Postat av: Sophy

Men ojsan hoppsan tjejen! Det var inte lite du hade bloggat i helgen..hejja hejja! Det tycker vi är roligt!! Vi får ta och hitta på nåt snart igen nu..=) Kanske följer med Simon in till Gävle nån kväll när han ska träna, så kan jag och Noah umgås! =) Krams krams

2008-10-19 @ 11:22:46
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0