En sjuk helg

Ja, så har bacillerna tagit tag i mig.. Var hemma från jobbet i slutet av förra veckan. Och en sak kan jag konstatera, man blir bara sjukare av  att ligga i sängen hela dagen... Däremot var det skönt att ta det lugnt och kolla på lite film och läsa massa =)

Träffade Sofie och Noah en sväng i onsdags. Kikade en snabbis på stan, sen åkte vi hem till oss och fikade och kollade på TV, trevlig, trevligt. Träffade Becka en sväng med i fredags, riktigt roligt =) Hon har en vit månad och jag var ju sjuk så det blev en lugn middag som toppades med film. Little miss Sunshine, heelt underbar film! 

Anna ville gå ut på lördagen, men det kände jag mig inte frisk för, så jag fick svika henne på den... Men det får vi ta igen ;) Du ska veta att det var lite tomt här i söndags.. 

Har köpt ny ljuddämpare till moppen nu, och den går som på räls efter att bror förbarmade sig och hjälpte mig att skruva dit den. Trodde jag skulle klara det själv, men tji fick jag.. =) Däremot lyckades jag skruva tillbaka bakdäcket på cykeln, hehe 

Har inga planer till veckan, kanske att det blir fest med Anna i helgen, hoppas på det! Men vi får se, det är lite andra planer som spelar in där. Nästa vecka däremot har jag massa planerat. Trivselkväll med jobbet på onsdag, bowla och äta på Helt enkelt. Markus Krunegård kommer till Slick på torsdag, det vill jag se. Och på fredag har jag blivit nerbjuden till Uppsala för en utekväll med de gamla jobbarkompisarna där =) 

Försöker få ihop en liten reunion med Söderhamnsgruppen från högskolan. Väntar på svar från alla nu. Har fått tre av fyra, så Bea, nu väntar jag på dig ;) Tror iofs inte att du läser detta, men men =) Hoppas Moberg har fått bra svar =)

Snart ska jag och Carlsson bege oss ut på en promenad och avsluta den med att gå på bio, det är Tropic Thunder som gäller ikväll. Den är nog riktigt rolig, hoppas jag!

Ich bin partysugen! =)

Ciao!

 

Kommentarer
Postat av: Sophy

De finns flera som e partysugna nu kan jag lova!! Snart ett år sedan jag partajade ordentligt sist!! De får vi göra nåt åt snart..=)

Tack för senast! Hoppas du kryar på dig, så kan vi ses snart igen!!!

Kramar

2008-09-22 @ 22:41:27
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0