Vicken helg!

Så är ännu en underbar helg snart till ända. Lugn härlig fredag inledde ledigheten. Åt plankstek med Dallas, drack lite vin och tog sen en kvällsprommis. Funderade på att gå in nånstans och ta en öl, men det slutade med att vi gick hem och avslutade kvällen med några avsnitt Seinfeld. Love it!

Lördagen spenderades med lite städning inför kvällen efter en mysfrukost. Anna kom ner vid halv tre och då var det raka vägen till Systemet som gällde. Där var det sprängfyllt med folk, liksom i resten av stan! Kikade runt lite, men köpte inget, måste snåla lite med slantarna... Bjöds på pasta i Nian, smakade smask. Vandrade hemåt och påbörjade förvandlingen till festpinglor! Blev ju naturligtvis inte klara innan folket kom =) Vi var ett glatt gäng som ägnade oss åt trevligheter som frågespel och trollerier, riktigt rolig kväll! Gick på Heartbreak och skakade lite rumpa. Som sagt en lyckad kväll!

Söndagen tillbringades på stan med en shoppande Anna. Pengarna bara flög mellan kontona, men det blev nog riktigt lyckade inköp =) Fikade lite på Mingel & Bar, riktigt mysigt! Fick den godaste CaffeLatte med chokladsmak jag nånsin druckit! Satt länge och pratade om ditt och datt. Hämtade sen upp Daniel hemma och gick till Frasses och käkade burgers som passade fint i magen. Därefter åkte Anna hem och jag och Dallas slappade och slappade. En passande söndagssysselsättning =) Nu ska vi snart kika på Parlamentet och därefter blir det nog en film kan jag tro, eller lite Seinfeld. 

Till veckan är det som sagt mycket planerat. Ska bli kul!
Puss!

  

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, ja, jag kunde vekrligen inte hålla mig! Det hade nog varit på gång ett tag... Får väl passa mig för vad jag skriver helt enkelt :D Och du förresten, länka till din nya blogg (alltså denna) nästa gång du kommenterar ;) Hoppas allt är bra! Kramar

2008-09-28 @ 22:17:43
URL: http://rebeccamoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0