Nja.. men annars så

Nja... Den här dagen blev väl sådär... Gick ner på stan vid elva efter att ha beställt lite kort för framkallning. Korten skulle hämtas på Expert ungefär den tiden. Men inga kort fanns... Uträttade lite ärenden under tiden, skulle bland annat hämta en jacka som fått ny dragkedja. Den var inte heller klar... Kom tillbaka till Expert lite senare, fortfarande inga kort.. De hade haft datorhaveri, så jag skulle få vänta en halvtimme till. Kikade runt lite mer, fixade lite mer grejer. Lite fler saker som inte fanns, men inget jag kan avslöja här ;) Sprang mest bara omkring och hade ingen koll på vart jag borde gå eller vad jag borde göra. Tredje gången gillt fick jag tag på korten iaf! Då var jag så trött och hungrig att jag bara ville hem och helst sätta i mig en stoooor chokladbit. Men det blev en riktig lunch med spaghetti och köttfärssås. Okej då, och en efterrätt.. Det blev lite gott över från Ds fest i helgen, så jag proppade i mig lite sånt =) Det tycker jag att jag var värd! Jag har plockat och grejat massa här hemma också, förstår inte hur stökigt det kan bli? Så fort man rör sig så åker det fram massvis med grejer..

Nu ska jag hänga lite tvätt och om jag hinner slå in lite juleklappar =) Det är väldigt svårt med julklappar i år, tycker jag. Har jättesvårt att komma på nåt bra till mina kära.. Jag ska sätta mig ner och skriva en liten lista som jag får gå efter. Det är omöjligt att bara gå på stan och komma på nåt. Då virrar jag bara planlöst omkring!

... men annar så är det ju rätt underbart.

Underbara Amra sover och sover. Hon ligger i vagnen som står på balkongen, hon trivs därute i friska luften =) Så nu har jag haft massa tid på mig att dona, finfint! Vi får se om jag får lite tid att bara vara också... =)

Imorgon kommer Håkan och Carina ner och tar Strumpan på promenad. Vad ska jag göra då? Jo, jag ska faktiskt träna! Jag ska simma, äntligen! =) Jag tror att det blir simning iaf, är lite sugen på att springa eller gymma med. Men det blir väl fler gånger hoppas jag! Bäst att börja lite lugnt antar jag, det var ju ett tag sen jag ansträngde mig så!

Här kommer lite bilder från våra senaste aktiviteter:

Jag, AmraSlamra och Becca promenerade i solen

       

Amra och Amalia mysta tillsammans på filten. Amalia gillade inte påklädningsfasen som inleddes strax efter denna photo session nåt speciellt. Den är inte jättepopulär hos Amra heller, så hon visste precis vad Amalia gick igenom och sympatigrät lite med henne.. =)



I söndags hade vi ett gäng barn här som rullade runt på vardagsrumsgolvet..:



Igår var Robbie och mamma Sofie här och hälsade på en snabbis innan vi drog ut på promenad:



Amra fastnade för det där med att ligga på golvet, hon ville ligga kvar och sova ett tag efter en spännande shoppingresa till Barnens Hus och Maxi. Det var ju väldigt lämpligt så mamma kunde plocka upp varor medan pappa parkerade bilen:



Men hon gillar att sitta lite högre upp också, man får så bra utsikt härifrån!



Amra, älskade gla'fis!!



Ja, nu har jag ju fått lite tid att bara vara, typ =) Så nu är det iaf dags för tvätten!

See ya!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken fräsig vagn ni har!



fräsig jänta å såklart =)

2009-12-08 @ 16:25:07
URL: http://minbloggpa.blogg.se/
Postat av: Mia

Jomenvisst, vi är helnöjda med dem båda =) Vagnen rekommenderar jag varmt! En Kronan kombivagn med det mesta i tillbehör för strax under 5000 kr. Inte illa ;)

2009-12-08 @ 17:15:47
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hatar officiellt julklappar i år.. har ingen fantasi och ingen tid. Får se hur det här slutar. Kanske delar ut kramar i år i ställlet, eller ritar en teckning, sånt brukade ju vara uppskattat förr iaf.. Puss!

2009-12-14 @ 10:41:53
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0