Västerås

Helgen i Västerås blev ju helt suverän! Efter en lång resa ner kryddad med MacDonalds-lukt i bussen kom jag fram vid 20-tiden på fredagkväll. Anna, Emma och Åsa kom och mötte mig och så tog vi en taxi ut till Bäckby. Där installerades jag och så gjorde vi mat, eller de gjorde, jag gjorde inget =) Fick potatisgratäng och kyckling, smaskens! En rätt sen middag då vi åt klockan 22! Men det passade mig perfekt eftersom jag tryckt i mig lite resgodis på vägen ner =) Satt sen uppe och stickade(!), kollade på TV och snackade skit. Det var ju riktigt roligt att sticka! Kanske man ska ta upp i framtiden ;)

Några timmar på lördagen tillbringades på stan, sen for vi tillbaka till Bäckby och slappade vidare, innan vi tog tag i saken och började göra oss fina för kvällen. Vi var: Jag, Anna, Emma, Åsa, Malin och Madde som partade tillsammans med lite Singstar, dricklekar och massa tok, tokroligt helt enkelt! Gick ut på krogen Pluto, riktigt snyggt ställe! Men musiken lämnade lite i övrigt att önska, men dock rätt okej. Nöjda och glada avslutade vi kvällen med MacDonalds innan vi tog bussen hem och la oss. Tack, tjejer, för en fabulös kväll!!

Söndagen tillbringade jag mest på resande fot. Tog adjö av Anna och hennes vänner i Bäckby innan jag for vidare upp till Uppsala och Gävle. Träffade Michelle en sväng i Uppsala, kulkul! Åt sallad på Cupido, såå gott! Kom hem till Gävle vid 18-tiden. Tyvärr hade jag visst blivit lite förkyld under helgen... Halsont och snuva.. Så det blev litesova en sväng när jag kom hem, sen slappa framför TVn.

Planeringsdag på jobbet idag, det var bra, annars hade jag inte gått dit. Hade inte klarat av att vara i barngruppen idag! Blir hemma imorgon, halsont och helt slut i kroppen. Men en riktigt bra planeringsdag hade vi iaf, fick en massa bra sagt och diskuterat. Skönt!

Ja, det var helgen det, nu ska jag kika på CSI.

Tack igen för en helt suverän helg!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Varsågod!

2009-02-06 @ 23:26:16
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0