Ingen bil än...

Nej, det blir inget bilköp än... Att det ska vara så svårt. Jag tycker man hör att var och varannan hittar finfina bilar till fyndpriser... Men vi får leta vidare. Nu har vi ställt in oss mer och mer på en 9-5 istället. Får se vad vi har för tur med dem.

Nu har D stuckit iväg för en springrunda. Så jag är ensam hemma. Ska ta och läsa lite tror jag. Håller på med en bok som jag inte kan bestämma mig för om den är bra eller inte.. Svårt sånt där.. =) Och jag kan inte avbryta och läsa nåt annat heller, lika med film. Även om filmen eller boken är dålig vill jag se/läsa hela, den kan ju alltid bli bättre, eller så kan man missa nåt!

Så, ja, nurå?... ja, läsa ja..

*smått förvirrad och vet inte riktigt vad jag vill*

*jo, vill bli klar med bilaffärerna*

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0