Semester på g, och bil kanske?

Snart är det dags för semester! Det är välbehövligt kan jag säga! Bara tre dagar kvar nu =) På torsdag nästa vecka åker jag och D iväg till Dalarna och far runt lite, bor en natt i Mora och en i Leksand, sen åker vi till Stockholm och Tomas och Sanna över helgen. Inget speciellt planerat, vi gör det som faller oss in och åker dit vi känner för, precis som resten av semestern ska bli, är det tänkt =)

Idag ska vi kolla bil, nu är det en Opel Vectra på g... De är ju faktiskt rätt fina, återstår att se hur de är att köra, man vill ju ha liite körglädje iaf! Hoppas, hoppas att det blir köp av nu. Så ska vi bara sätta ut vår fina pärla sen.. Det kommer bli sorg..

Nu ska jag göra mig klar så att jag är respektabel innan jag går ut genom ytterdörren!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0