Jag..?

Jag? Verkligen? Är jag redo för det här? Kan jag stå för det? Har det verkligen gått så långt? Eller är det nåt som händer alla så småningom? Nej, inte alla... Men rätt många iaf... Och det känns ju faktiskt rätt bra ändå.. Om det nu går hela vägen, vilket man aldrig kan vara för säker på. Man får vänta och se helt enkelt. Kanske blir det inget alls, vilket skulle vara jättejobbigt, naturligtvis.. Eller så blir det nåt helt annat, nytt...

Jaja, det återstår att se. Nu ska jag ta ett fotbad och äta lite schweizernöt så här i väntans tider.

Jag? Verkligen? Som Fordägare..?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha =) Lurigt! Ska ni köpa ny bil?

2009-05-03 @ 19:33:47
Postat av: Sophy

Meeen Mia!! Sådär kan man ju inte skriva..jag trodde du fått jordens depression och ångest över vad som komma skall..fick ju hjärtat i halsgropen innan jag kom till sista raden! Skömmes på dig..=)

Hoppas allt är bra...! =) Antar att maggen växer på..vi får ta och ses nåt nån dag så jag får se er..=) PUSS PUSS

2009-05-03 @ 23:17:09
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Anna

Ford? Seriöst? Ford? Ja du var ju en strålande Ronny så why not? =) haha..

2009-05-05 @ 19:25:16
URL: http://inswedenspants.blogg.se/
Postat av: Mia

Svar: Haha, nu var jag lurig va? =) nöjd Och ja, det lutar åt Ford, faktiskt.. tokigt värre! Haha, jadu, Annan, då kan vi köra fort som fan i Fårrden! =)

2009-05-06 @ 22:06:24
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0