Bad hair day

Ja, det är en av alla olika sorters bad day-grejer jag har haft idag.. Jag har varit så ful idag.. Tråkigt, dassigt hår, tråkig, oformlig kropp, fula, tråkiga, alldeles för välanvända kläder, opassanade skor.. flammigt ansikte, ja, you name it och det var dåligt..

Nu är jag iaf nyduschad, så får väl se hur det ser ut sen, när jag vågar närma mig en spegel.

Hade en lista på saker att göra idag. Gjorde alla, men inget gav resultat... Skulle lämna in ett par stövlar för omklackning. Det skulle gå på minst 350kr. Då kan man ju köpa ett par nya... Nästan. Skulle ringa lönekontoret för att höra om ett tillägg man kan få till föräldrapenningen, hon var inte inne... Skulle kolla med frisören om nån sorts naturfärg till håret, hon var inte inne... Skulle byta ett par leggings jag fick igår (av Becca, som visade sig vara den anonyma som kommenterat ett inlägg tidigare, tack såå mycket! =)) till en mindre storlek, men den fanns inte.. Letade nya skor, men hittade inga.. Ja, det var säkert nåt mer med.. Men jag tror att jag har visat påhur min dag har varit..

Provade mata Amra med flaska idag, inte så populärt... Lite åt hon, men med protest. Ska prova imorgon med, måste nog träna lite. Har två syften med det. Nr 1: jag är medbjuden på restaurang med jobbet en kväll. Skulle vara skönt om D kan mata henne då. Nr 2: Kanske kan hjälpa henne att lättare ta napp, vilken jag hellre vill att hon ska ta än att suga på händer eller tumme. Framtiden får la utvisa hur det går.

Imorgon kommer kanske Håkan ner och tar lillfisen på en promenad. Kanske ska försöka ta mig ut till Valbo under tiden och kolla om leggingsen finns i rätt storlek där. Hoppas!

Nu ska jag göra mig lite kvällsfika.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad glad jag blir att du också haft en fuldag! Jag har haft två på raken nu, får hoppas att jag ser bättre ut idag. Har inte vågat kolla än. Ska ju på Scandic på interflorainspiration och glöggmingel ikväll så det vore ju kul att inte se ut som en flodhäst i osmickrande kläder då. Ses snart min fina fina!! Pussen!!

2009-10-14 @ 09:13:16
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0