Mycket lugnt

Vill först och främst börja med att gratulera min allra bästa vän till att ha kammat hem jobbet som florist i Alfta! Stoooort GRATTIS, Anna! Du är så jävla värd det här!

I torsdags var jag och Amra ner på stan med denna Anna och kikade runt, lunchade och fikade på Waynes. Var otroligt trevligt! Väl spenderad tid =)

I fredags träffade vi Britta och Amalia, som låg på BB samtidigt som oss. Blev en till lunch på Wanes och sen en kort promenad innan de hade en tid att passa. Var också väldigt trevligt!

Idag är det lördag och det betyder att pappa Daniel är hemma med oss, jeej! =) Amra körde ett ordentligt träningspass imorse. Hon försökte vända från rygg till mage, gick rätt ok, inte hela vägen dock =) Efter det försökte hon sig på att kravla och krypa från mamma till pappa, kämpade till tusen =) Sen har hon sovit mest hela dagen. Var vaken en kortis på eftermiddagen, men somnade i vagnen när vi tog en promenad i regnet och kylan. Så vi får väl se hur natten blir, om det blir nåt sova då =)

Apropå det, att sova eller inte, så var det nog mest en liten dipp i onsdags.. Nu är den över =) Amra kan ligga själv och sova, skönt! =) Och så visade det sig vara ett genialiskt drag av mig att outa min långtråkiga kväll. Becca läste bloggen och hörde av sig. Så fick jag härligt sällskap där på kvällskvisten, bra där! =)

Nu är det snart middag som gäller. Köttfärspaj, mums!

Ha nu en underbar lördagkväll!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack söta, fina du! Och ja, jag ÄR så jävla värd det! Puss!!

2009-10-04 @ 12:28:28
URL: http://inswedenspants.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0