Jo, precis

Det är lilla dotran som styr och ställer just nu. Vi tog oss ut, men det var efter lite blöjbyte, matning av henne (i ca 30-40 minuter..!) och av mig (liite snabbare, trots att jag fick laga min mat.. samtidigt som jag fick hålla i henne, för hon ville inte ligga ensammen och övergiven, stackarn..) Ja, jag säger då det, men ut kom vi iaf. Och två nya tröjor fick hon på köpet =) Själv fick jag nöja mig med att titta och drömma lite om nya kläder.. Jag har en liten lista på kläder som jag skulle vilja köpa på mig.. Ett par nya blanka leggings, ett par jeggings (haha, det är ett så roligt ord!), en skjortklänning eller liknande, vinterstövlar, lite skönt stickat. Ja, säkert nåt mer, men det har jag glömt.. ;)

Nej, nu ska jag försöka lägga ut lite bilder på facebook, om det funkar nu.. Sist hade jag valt ut alla bilder och så går det inte att ladda upp dem... Såå tråkigt!

Nja, får se om jag hinner, nu vaknar Amra lite smått ute på balkongen. Plikten kallar! =) En sån kär plikt!

Puss!

**Tänk vad ett litet telefonsamtal, en underbar dotter och en promenad kan göra för humöret! Imorse var jag lite smånere, utan anledning, skyller på hormonerna..=) Men nu är jag go och glad igen! Synd att jag inte har nån kexchoklad här... **

Kommentarer
Postat av: Anna

Öhm.. nä det var en himla tur att du inte hade nån kexchoklad där för då har du blivit så odrägligt go å gla! Pöss!

2009-09-29 @ 11:35:46
URL: http://inswedenspants.blogg.se/
Postat av: Anonym :)

Vad är det för nå blanka leggings, riktigt "lack-leggings" eller bara lite blankare? :D Lackisar är ju riktigt fint!

2009-09-29 @ 23:18:53
Postat av: Mia

Anna: Haha, jo, det har du nog rätt i.. Tur att jag inte hade nån kexchoklad hemma. Fast jag var jäkligt sugen ska du veta =)



Anonym: Hmm... spännande med anonyma kommenterare.. =) Haha, jadu, kanske borde utöka listan, båda sorter är ju habegärliga.. Det är jättefint med lackblanka, men gillar även de som påminner om cykelbyxor =)

2009-09-30 @ 08:14:56
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0