Tråkigt...

Ja, just nu är jag smått uttråkad. Är ensam hemma med Amra, som bara sover och äter... Och dessutom sover hon bara hos mig.. När jag lägger ner henne tar det bara några minuter så blir  hon ledsen. Så jag tar upp henne igen och då blir hon lugn och somnar om. Så jag är rätt låst... Hade dessutom laddat upp för en sån där härlig ensamkväll (D är på jobbfest) med godis, chips och choklad. Men är inge sugen... Typiskt.

Har annars haft en härlig dag. Var ut till jobbet på förmidagen. Satt i solen omgiven av alla barnen och kollegorna, fick smaskig äppelkaka och fina presenter =) Sen hem och mysa ett tag innan farmor och farfar kom. De tog med Amra på promenad. Jag åt lunch, la mig på spikmattan för första gången sen jag fick den i mars =) Hann därefter med lite djupavslappning också. Riktigt skönt var det! Jag riktigt kände hur hela kroppen slappnade av, det kändes nästan som att jag flöt en bit ovanför sängen! Blev precis klar med avslappningen innan de kom tillbaka. Fikade lite, sen for de hemåt igen. Sen dess har jag och Amra suttit i soffan och bara varit, kollat på dålig tv och ätit godis jag inte varit sugen på.. Men snart så börjar Grey's, ser fram emot det!

Ja, så var och är min dag.


Amra på promenad med farmor och farfar, rätt nöjd tjej =)

Arrivederci! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Va?! Inte sugen på godis och chips? Det är allvarliga fel på dig min vän. Eller så saknade du bara mig helt enkelt, kan vara det. Men snart snart kommer jag!! Måste sätta igång å göra mig respektabel nu. Ses om nån timme. Puss!!

2009-10-01 @ 07:51:01
URL: http://inswedenspants.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, ja det var nog lite av både och =) Tack för idag, honey! Härligt att se dig, och härligt att du mår så bra!

2009-10-01 @ 15:43:06
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vet hur de där är..Noah ville ju också bara sova i famnen! Så fort man la ner honom i vagnen eller vaggan eller sängen så slog han upp sina blå direkt! Jättejobbigt, men de växer bort till slut ialla fall! Sköönt för dig med lite egentid!! De är nu man inser hur värdefullt de är att få lite tid för sig själv! =) Jag och Noah kommer gärna och passar Amra sen när hon blir äldre, så ni får lite mer egentid! =) Bara säga till!! =) Kramkram

2009-10-01 @ 23:04:03
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, jag hoppas det, det är redan bättre, haha =) Men det lär väl gå upp och ner några gånger på olika sätt antar jag. Haha, härligt att veta =) Kramar!

2009-10-03 @ 17:16:05
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0