Värsta stora tjejen!

Japp, var till barnavårdscentralen igår. Vägde, mätte och kollade läget så att Amra växer som hon ska. Och om hon gör.. Hon hade ökat från 4510 gram förra veckan till 4895 gram igår.. 385 gram på en vecka! Så skulle gissa på att hon spränger femkilosvallen idag... Och till på köpet hade hon en tröja i storlek 62 på sig, utan att den var för stor... Hjälp, det går verkligen fort!

Sen var vi ner på stan och träffade Karolina, den blivande tvillingmamman från föräldragruppen. Mycket trevligt! Långlunch på Waynes, me like =)

Idag är det ett besök på Bönans förskola som gäller. Ska bli kul att träffa kollegorna och barnen! Sen på eftermiddagen kommer farmor och farfar ner och tar Amra på en promenad. Vad jag ska hitta på under den tiden återstår att se. Lägga mig på spikmattan kanske? Nån sorts vila blir det iaf, tror jag =) Skulle iofs behöva handla lite också, men det kanske vi hinner innan. Jaja, återstår att se.

Imorgon kommer Anna ner och hänger =) Grejt!

Oj, nu kallar den lilla! Dags att mata, byta, klä och åka.

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad hon växer tjejen! Kul att du uppdaterar så man får läsa och se =)

2009-09-30 @ 11:43:35
URL: http://moobergs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sköönt med lite avlastning! Sånt uppskattas alltid!! =) Förstår precis hur du känner nu...vissa dagar är helt fantastiska och vissa dagar är jättejobbiga! De är helt normalt att känna så, bara så du vet! Dessvärre får man aldrig veta att det är OK att känna på de viset..för att alla förväntar sig att allt är en dans på rosor..men så är det ju inte riktigt!! De kommer alltid komma jobbiga stunder..dom går inte över..jag hade en senast idag..var på väg att lägga ut en annons på blocket! 1-åring bortskänkes..haha! =) Du vet att du alltid kan ringa om du behöver prata med någon som i stort sett har varit med om samma sak..=)



Vi är sjuka här hemma, men så snart vi blir friska hoppas jag att vi kan ses! Tills dess önskar jag få se lite nya bilder på er fina tös!! Stora tjejen! =)



Kram kram

2009-09-30 @ 19:47:17
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0