Dagen idag

Dagen började som de andra dagarna den här veckan, vakna ca 8, få i oss frukost och mysa, leka, gosa lite. Sen vid tio tog vi vagnen och gick och skottade fram bilen. Det tog sin lilla tid, men eftersom Amra sov så fint i vagnen och vi skulle vänta in Malin och Rasmus blev det grundligt gjort =)

Strax efter 11 var vi på plats för dagens stora event, mammadejt =) Fyra mammor, sex barn, god lunch, trevliga samtal om det mesta och ett beslut om att delta i tjejklassikern... Åh, hjälp! Vad har jag gett mig in på?? Haha, men det lär la gå bra kanske.. Nån mer som vill hänga på? The more, the merrier, som man säger =)

  Amra gillade den svarta bilen skarpt! 
Amra gillade Alexanders svarta bil skarpt! =)
Tuut Tuut!

 
Hon gillade även Alex själv =)
Pöss påre!


Amra var lite kinkig och mammig idag, tog tempen på henne och den var uppe i 37,9, inte så mycket, men ändå så pass att den halvplanerade resan hem till barndomstrakterna blev inställd.

Då Lillfisen inte sovit nå speciellt idag, förutom den halvtimmen det tog att få bilen synlig under snön ligger hon nu på sövning i sin säng, får nog kanske bli en lite senare nattning idag =) Hon ligger och släpper ifrån sig nåt ljud ibland, men jag tror hon sover, nästan iaf.. =)

Det har ju vart lite tunt med bilder här på senaste, men här kommer några:


Myseri med pappa är inte alls fel det

 
Sötaste monsterdraken ever
 


Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tjejklassikern?! hm... jag är idel öra! Inte helt oblyg... Kram

2010-02-26 @ 20:03:13
URL: http://vardagdeluxe.blogspot.com
Postat av: Nettan

Vilken fin blogg du har! Jag läggger den på min blogglista så att jag kan följa era upptåg :)

2010-02-27 @ 10:47:29
URL: http://rodaradhuset.blogspot.com
Postat av: Mia

Karolina: Haha, klart du ska med! Tänkte nog att du kunde vara sugen ;)



Nettan: Tack å tack, gör det du, har lagt din bland favoriter jag med, så nu kan vi hålla koll på om vi ska till bvc till exempel ;)

2010-02-27 @ 19:19:14
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0