Panghelg!

Jajemän, en panghelg var det. På olika sätt. Började med att jag åkte upp till Hudik och träffade pluggpolarna, Linda, Frida och Lisa hemma hos Frida. En härlig pangkväll med god mat och härligt umgänge! Det blev långt in på natten innan vi bröt upp, så kul att träffa dem!

När vi kom ut på bron sa det pang! Jag halkade och for handlöst ner i backen på ryggen. Huvudet slog i trappen och babyskyddet med Amra dunsade i backen det med. Aj, som satan vad ont det gjorde! Amra klarade sig bra, hon blev bara rädd av smällen. Jag kände en dov smärta i huvudet och en begynnande huvudvärk. Borstade av snön och så for vi hemåt. På vägen började jag må lite illa, domna i kroppen och få drömkänslor.. Det kändes som att jag precis vaknat från en dröm som jag inte kan komma ihåg, men känslan från den dröjer sig kvar.. Jag skulle ha skjutsat hem Linda, men kände att jag inte ville köra hem från henne själv. Så hennes Patrik kom och mötte upp oss och de åkte efter mig hela vägen hem till mamma och pappa. Både jag och Amra toksomnade när vi la oss.

På lördagen åkte jag in till sjukhuset och kollade upp huvudet för att bli clearad och få köra hem till Dallas. Det tog drygt två timmar.. Men det var det värt. Ville inte köra mer bil innan jag blivit kollad. Och allt såg bra ut. Det enda som återstår är en stel nacke och lite huvudvärk, som behandlas med huvudvärkstabletter.

Kom hem vid fyratiden på lördag eftermiddag. Och det var skönt! Ägnade resten av helgen åt lugnt umgänge med familjen =) 

Nu ska jag iväg och träffa några nya bekantskaper, alltid trevligt! =) Ska bara väcka Lillfisen först..

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0