Jobba jobba jobba

Ja, snart har jag jobbat i en vecka. Och det går riktigt bra faktiskt. Men det känns konstigt med. Från att ha varit nära Amra 24 timmar om dygnet, så ses vi nu kanske två timmar varje kväll... Men än har hon inte glömt mig iaf. Hon har till och med börjat sträcka armarna efter mig när jag kommer hem, det värmer hjärtat en hel del =)

D och Amra har haft en fin vecka de med, de jobbar nu på att skapa sina rutiner så de har ägnat sig åt varandra. Är bara liite avis... ;) 

På jobbet känns det också knepigt, allt är samma men ändå så olika. Jag har koll på det stora hela, men de små detaljerna och de små, och ofta onödiga, outtalade reglerna till exempel har jag noll koll på. Men vad gäller det sista gör jag lite som jag vill och tycker, så fel och rätt det blir =)

Men nu snart är det helg och då ska jag njuta fullt ut av älskade familjen! Och en sak är säker, det är rätt skönt att längta ibland =)

Puss och kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0