På gång

Japp, nu är vi på gång! Steg ett togs igår, fläkten och tillhörande skåp åkte ner från väggen. Lite knussligt att laga mat i en vecka nu, innan bror kommer på fredag och hjälper oss koppla in den nya fläkten. Men vad gör man inte..? Blir magvänlig kokmat =)

Steg två togs ikväll. Att tvätta och spackla ytan. Imorgon, om tidsplanen stämmer, ska steg tre tas. Att slipa och måla iaf en gång. Vi tar det sakta, ett steg i taget =) Sen ska det sista målas på torsdag för att vara klart för installation på fredag. Då ska vi nog fira med att toksteka ett par riktigt maffiga hemhamburgare! Nån som vill fira med oss? ;)

Annars är det faktiskt lugnt för mig den här veckan. Var ett tag sen jag inte hade något alls planerat kvällstid. Men denna vecka hände det =) Däremot ska D iväg på fotboll imorrn kväll, så det blir jag som står för fläktfixet då. Och på fredag kommer mina kära skolkollegor Linda, Frida och Lisa ner och hälsar på! Ska bli såå kul att se dem igen, var typ ett år sen nu =) Och förra veckan var jag hos Sabina på köpparty. Köpte inget men trivdes i fint sällskap =) Känns bra att ha kontakt med mina gamla pluggisar fortfarande. Några av dem iaf =)

Nepp, nu är det kväller. Öppnar på jobbet imöra, och ute är det tokväder, så jag lär väl ge mig iväg tidigt för att vara säker på att komma fram i tid! 

Kram och god natt, mina vänner!

Bild efter setg ett och två:
 

Kommentarer
Postat av: Sophy

Hej vännen!

Vad duktiga ni är!!

Hade gärna kommit och firat med er, men är inte piggast just för tillfället, så vi får nog ta det en annan gång =) (feber och halsont står på schemat)

Vad är ett köpparty?! Kommer du på mitt inredningsparty nästa torsdag då!? =) =) Du behöver inte handla då heller =) Bara komma och sällskapa och titta på fina saker!! =)

2010-11-10 @ 10:38:19
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Mia

Sofie: Visst är vi la? =) Jasså, sjuka? Vad tjatigt! Hoppas du/ni mår bättre fortfort! Ja, alltså ett Me & I-party, barnkläder. Låter ju kul med ett inredningsparty! Men jag vet inte riktigt hur nästa torsdag ser ut, vi ska upp till Söderhamn och lämna av Amra då för att på fredagen åka till Tällberg bara jag och D och lyxa oss =) Men jag hör av mig om vi kommer hem tidigt! Kram och krya på dig/er!

2010-11-10 @ 21:19:09
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Sophy

De är bara jag som är sjuk, ialla fall än så länge! Får hoppas att det stannar där också!!

Aaa okej, då är jag med!

Hör av dig du ifall det passar bara, du är hjärtligt väkommen!! Ha de såå mysigt i Tällberg, fy sånt lyx!! ;0)

2010-11-10 @ 22:24:04
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0