Steg tre avklarat!

Ja, typ iaf, har slipat och grundat. Sen skulle ju grundfärgen torka i två timmar innan den var övermålningsbar, strunt... Och det orkar jag inte vänta, då skulle klockan vara typ elva innan jag kan börja måla. Och då sover jag.

Ska öppna imorgon med, och på fredag med, så jag kommer nog vara rätt mör när helgen kommer. Men får ju sluta tidigare imorgon än vanligt, tre ist för halv fem, bra det! Och öppningsfredagar slutar jag halv två, that i like!

Och inte var det nå bra på tv ikväll heller. Greys iofs, men jag har missat de senaste två avsnitten, och nu är det nån dokumentärvariant, som jag missade första tio minuterna av. Så jag får väl kolla igen det via datorn senare.

Amra har dragit ut på sin insomningssträcka, tar ca 1,5 timme nu, jippi.. Eller hur var det? Kommer ihåg förr i tiden när det bara var att lägga henne i sin säng, sjunga godnattvisan och sen var det klart.. Vart tog den tiden vägen?? Ska bli spännande att se hur det går i helgen när hon ska vara hos Ds föräldrar och nästa helg när hon ska vara hos mamma och pappa ända från torsdag till söndag!

Nej, nu hör jag nog duschen kalla.


Tittut!!

Kommentarer
Postat av: Sophy

Söötisunge!!! <3

2010-11-10 @ 22:21:39
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Helena

Brukar det inte vara så att när barn sover hos barnvakt så försvinner alla "problem" man har hemma... Somnar och sover som en stock hela natten osv.. =) Tycker det är många som säger det =) Så hon kommer säkert somna gott då!

2010-11-11 @ 11:13:21
URL: http://minbloggpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0