Jag är skadad.. Ja, jag har en hang-up på ...

Jag är skadad.. Ja, jag har en hang-up på feber. Vid 14tiden idag började en obehaglig frossa sprida sig genom kroppen. Den ökade snabbt under timmen därpå och jag blev övertygad om att jag hade feber. Vid halv fem åkte jag tacksamt hem från jobbet. Ringde mindre tacksamt och avbokade min efterlängtade floatingtid. Kom hem.. Och hade ingen feber, what?! Mådde fortfarande dåligt och hade ont i kroppen, men ingen feber? Först när termometern efter upprepade försök visade på 37.9 blev jag nöjd.. Då kunde jag slappna av och inse att jag är sjuk. Det är inte alltid man följer sin egen teori, att det är hur man mår som räknas, inte kroppens temperatur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0