Vilken helg!

Ja, vilken helg vi har haft!

Igår var vi iväg med Karolina, Henrik, Edvin och Klara och åkte pulka. Solen strålade och graderna visade på vinterns köldrekord, 15 minus, underbart! Amra är inte alltför förtjust i att åka pulka, eller snowracer.. Eller nåt fordon som är öppet och som hon inte har kontroll över.. Förra helgen fick hon prova åka fyrhjuling med morfar, men den både lät och lukade illa, så det var inte så poppis! Men igår kom hon på att det var desto roligare att gå, springa eller rulla ner och upp för backen!


Övning ger färdighet, vi börjar med det lilla, att sitta i pulkan på plan backe är en start ;)

 
Daniel åkte själv när dottern svek, han njöt av det också =)


Amra och jag lekte lite i snön, vi gömde Amras ben, de bara försvann!


Att sitta i backen och prata med pappa var inte heller helt fel!

Och idag var vi iväg till grannstadens badhus tillsammans med Johanna, Magnus, Ella och Alice. Därifrån har vi av förklariliga skäl inga bilder, men härligt var det! Amra var framåt och provade på allt från vågmaskinens vågor till att åka vattenrutschkana både med Daniel och själv. 

Framöver har vi också några fina helger inplanerade, härligt! Det är kalas av olika slag och en resa till Hudik för att träffa gamla pluggkompisar. Och dessutom finns det luckor kvar att fylla med andra spontana roligheter ;)  

Hus letar vi för fullt igen. Vi har varit på en visning, men då var det solläget på tomten som fällde avgörandet mot ett nej för våran del. Förra veckan skulle vi ha varit på en annan visning, men då var det visst en granne till huset som köpte det, så den visningen ställdes in... Typiskt! Men vårt hus kommer, så småningom! Hoppas jag =)

Nu ska jag iväg och natta lillfisen. "Håll inte på med datorn" säger hon till mig, bara att lyda antar jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0